Monday, November 8, 2010

salah lagi ke?

saya adalah penat~
saya adalah tensen~
saya adalah stress~
saya dah putus harapan~
saya da xnk nanges lagi~
saya nak cepat abes exam~
saya nak balik rumah~

hah,sume mende nih tgh dalam kepala otak aq skrg
betapa stressnye aq ble kwn2 baik aq sume da bercuti balik jb~
jlez ok~
then, smlm ble bgtau syafiq, kene bebel dgn dye
dye ckp xpe..susa2 dahulu,senang2 kmudian.
mmg la dye bg semangat smlm.
tp ntahla~mcm xjln je
sebab OB nih byk bebeno la chapter nye
17 chapter ok~nk muntah2 baca OB nih
pas tuh smlm ble aq btau syafiq aq baru smpi chpt 7, dye mara n xcall pon ok~
huuu~tolongla paham...
subjek nih sgt byk ok chapternye
sgt stress ok nk habeskn
aq xsuke org mara2 aq suh study~
buat aq lg malas nk study adela
xbole ke kalau xpush?
bukan aq xstudy~
aq dah tutop laptop da time study
time aq online lepas zohor dgn mlm time kul 9 smpi 11
tapi, kenapa nk mara2 jugak??
skrg nih, perkara kecik pon dye nk mara
n ble dye berubah camnih, rasa mcm dye da xsyg aq
n pale otak aq nih mulala pikir mcm2
aq perlukan sokongan n semangat..bukannye bebelan~
aq xperlu kene mara nk suh aq study~
aq cuma perlukan sokongan n semangat je
huk2~salah ke aq macam nih?
sedeh~ble org yg tersyg xfaham~

adoi~entri ari nih mmg btol2 luahan prasaan~

with luv: s y i e r a

0 pains go away: